FAYMONVILLE MEGAMAX
NACZEPA NISKOPODWOZIOWA

114900 EUR
Numer ref.:
VTC10029
Typ pojazdu
Naczepy
Marka
Inne
Data I rej. / Rok prod.
04/2021
Kolor nadwozia
zielony
VIN
YAFTL200XM0027396
Osie, opony, hamulce
Zawieszenie przód
poduszka
Zawieszenie tył
poduszka
Oś 1
245/70 R17,5
Oś 2
245/70 R17,5
Oś skrętna
TAK
Masa i ładowność
Dł/Szer/Wys
13300 - 18800 mm / 2540 - 3000 mm / 2050 mm
Masa własna
12700 kg
Ładowność
36300 kg
DMC
49000 kg
Wygląd i opcje
ABS
TAK
Informacje dodatkowe
  • 1 pierścień mocujący po lewej i prawej stronie na tylnym skosie
  • Gęsia szyja (LC 6,000 daN).
  • Listwa łącząca do linii zasilających do SZM, przymocowana na poziomie zewnętrznego profilu ramy.
  • Hydrauliczna kratownica do podtrzymywania gęsiej szyi na SZM lub dolly.
  • Połączenia hydrauliczne od gęsiej szyi do niskiego łóżka za pomocą wielu sprzęgieł zamiast sprzęgieł śrubowych.
  • Pakiet ostrzegawczy:
  • - 4 znaki ostrzegawcze, ok. 423 x 423 mm, wysuwane o ok. 2000 mm, w tym 2 światła pozycyjne LED i wsporniki do światła okrągłego.
  • Punkt blokowania ok. co 1000 mm na wysuwaniu.
  • 1 para stalowych ramp z szynami wspinaczkowymi i śrubami montażowymi dla
  • Łączenie haczyków montażowych niskiego łóżka.
  • 1 pierścień mocujący po lewej i prawej stronie na przedniej poprzeczce (LC 10,000 daN).
  • Pierścienie mocujące ze sprężyną ustalającą ok. co 1200 - 1300 mm na zewnątrz na
  • Wewnętrzne podpory obszaru załadunku.
  • Pierścienie mocujące ze sprężyną ustalającą ok. co 1200 - 1,300 mm na zewnątrz na zewnętrznych belkach obszaru obciążenia (LC 10,000 daN).
  • Na górnym pasie zewnętrznego nośnika wgłębienia nad pierścieniami mocującymi.
  • Zewnętrzne belki niskiego łóżka są wyposażone w lakierowaną warstwę piasku jako
  • Ochrona przed poślizgiem.
  • 3 pary zatopionych pierścieni mocujących w zewnętrznej ramie obudowy, składane na zewnątrz:
  • Przednia i tylna po 1 para (LC 5.000 daN)
  • W środku 1 para (LC 10.000 daN)
  • Faza przednia i tylna na podwoziu, ok. 350 mm x 12", w tym zintegrowane listwy wiszące z przodu i z tyłu dla luźnych ramp inwestorskich.
  • Błotne klapy (www.faymonville.com) na całej szerokości krzyża końcowego.
  • Jednostka elektrohydrauliczna o mocy 3 kW do sterowania procesami hydraulicznymi, z wyjątkiem hydraulicznych wciągarek kablowych.
  • Bez instalacji połączeń zasilających w SZM.
  • Okrągłe gniazdo NATO na przednim pasku łączącym.
  • (Maeler i Kaege VG 96 917)
  • Kabel spiralny do zasilania jednostki elektrohydraulicznej i/lub elektrycznej wciągarki kablowej (35 mm', 3,5 m długości) między naczepą a
  • SZM z wtyczką (NATO-NATO).
  • Dwa 7-pinowe gniazda na przednim pasku złącza.
  • **1x NATO-BLACK 24N połączenie zgodnie z ISO 1185
  • **1x połączenie NATO-WEIẞ 24S zgodnie z ISO 3731

 

  • Uchwyt na znaki ostrzegawcze po lewej i prawej stronie, w tym gniazdo 7-pinowe, pod gęsią szyją, a także z przodu i z tyłu tylnego podwozia.
  • 7-pinowe gniazdo na końcu krzyża.
  • Centralny system smarowania z 2 pompami, marka BEKAMAX, ze zwykłym smarem zgodnie z NLGI-2.
  • Zdejmowana ochrona wokół pompy (pomp) centralnego światła.
  • Przykręcone mocowanie z tyłu gęsiej szyi dla "Suer"
  • Mocowania znaków ostrzegawczych.
  • 1 skrzynka narzędziowa INOX z 1 pokrywką, za ścianą końcową na gęsiej szyi ok. 1,350 x 400 x 400 mm (dł. x szer. x wys.).
  • Gęsia szyja w tylnej górnej części ze zdejmowanym
  • Okładka zamknięta.
  • 1 lampka robocza LED po lewej i prawej stronie na poprzeczce gęsiej szyi z okablowaniem do paska przyłączeniowego do SZM.
  • Składane poszerzenia, o ok. 230 mm z każdej strony.
  • Rozszerzające się deski, luźne, osadzone w stali.
  • 5 par gwintowanych bloków między pierścieniami mocującymi pod
  • Górny pasek na zewnętrznym nośniku do montażu pierścieni śrubowych M24  (LC 8,000 daN).
  • W zestawie 2 pary pierścieni śrubowych M24 (LC 8,000 daN).
  • 5 par kieszeni na zawiesie na zewnątrz na zewnętrznych podporach obszaru ładunkowego, dla wtyczek ok. 100 x 50 mm.
  • 3 pary przykręconych wsporników kontenerowych ze śrubami blokującymi na zewnętrznych belkach.
  • Na zewnętrznych belkach znajdują się otwory, aby pomieścić wsporniki na pojemniki 1x 20' lub 1x 40'.
  • Łyżka trzpień dobrze przedniej tylnej obudowy z wtyczką
  • Płyta zamknięta.
  • 3 pary kieszeni osadzonych w zewnętrznej ramie podwozia, dla szyn wtykowych ok. 100 x 50 mm.
  • 1 okrągłe światło LED po lewej stronie z tyłu pojazdu,
  • 1 sprzęgło machuntowe ze wzmocnieniem przykręconym z tyłu pojazdu.
  • 1 światło cofania LED w lewo i w prawo z tyłu pojazdu.
  • 2 wskaźniki obciążenia osi zamontowane po lewej stronie.
  • Dodatkowy uchwyt na znaki ostrzegawcze po lewej i prawej stronie na środku tylnego podwozia.
  • Taśma odbłyśnikowa żółta na zewnątrz na całej długości naczepy zgodnie z wytycznymi UE.
  • Taśma odblaskowa czerwona z tyłu całej szerokości naczepy
  • Odbłyśnik UE na końcu krzyża.
  • Oznakowanie "CONVOI EXCEPTIONNEL" i
  • "TRANSPORT CIĘŻKI" z tyłu naczepy.
  • Zdalne sterowanie radiowe:
  • Obsługa sterowania, oprócz pilota kablowego, z 2 wskaźnikami LED na odbiorniku jako sterowanie jednotorowe.
  • Gniazdo 15-pinowe dodatkowo na pasku przyłączeniowym z przodu, połączenie zgodnie z ISO 12098.

 

Kontakt
Chcesz wiedzieć więcej, skontaktuj się z nami
Sprawdź pojazd
Jesteśmy do Twojej dyspozycji 6 dni w tygodniu
Shipment
Dostarczymy Twój pojazd w dowolne miejsce w Europie i na świecie! Napisz do nas po kosztorys.

Jeśli mają Państwo jakiekolwiek pytania, wątpliwości czy uwagi, prosimy o przekazanie ich nam za pomocą formularza kontaktowego.