LIEBHERR LTM 1100-5,2
DŹWG SAMOJEZDNY

409900 EUR
Numer ref.:
VTC9004
Typ pojazdu
Dźwigi samojezdne
Marka
Liebherr
Data I rej. / Rok prod.
10/2012
Przebieg
63572 km / 11920 mth
Moc
530 KM
Norma EURO
EURO 6
Skrzynia biegów
automatyczna
Rodzaj napędu
10x6
Kolor nadwozia
niebieski
VIN
WLFA51AZZCEZZ0017
Osie, opony, hamulce
Oś 1
445/95 R25
Oś 2
445/95 R25
Oś 3
445/95 R25
Oś 4
445/95 R25
Oś skrętna
TAK
Masa i ładowność
Dł/Szer/Wys
13746 mm / 2750 mm / 4000 mm
Masa własna
71900 kg
DMC
72000 kg
Wygląd i opcje
ABS
TAK
Elektryczne szyby
TAK
Elektryczne lusterka
TAK
Podgrzewane lusterka
TAK
Radio
TAK
Klimatyzacja
TAK
Blokada mostów
TAK
Kabina
Dzienna
CB Radio
TAK
Informacje dodatkowe

Podwozie i napędy:

  • Silnik R6 Turbo 370 kW/503 HP, maks. moment obrotowy 2355 Nm
  • Automatyczna skrzynia biegów ZF AS-TRONIC (12 biegów do przodu + 2 biegu do tyłu)
  • ZF Intarder
  • 5 osi kierowanych
  • Zawieszenie hydropneumatyczne Niveaumatik (+150 mm / - 100 mm)
  • Długość podwozia - 11,6 m
  • Promień zawracania - 10,18 m
  • Promień obroty tylnego zwisu - 3,84 m
  • Kąt natarcia - 24o
  • Kąt zejścia - 16o
  • Odległość pomiędzy podporami - 7361 mm

Kierowanie:

  • 5 trybów sterowania osiami (P1 - drogowy, P2 - wszystkie osie sterowane, P3 - tryb kraba, P4 - zmniejszenie wychylenia, P5 - sterowanie osiami 3|4|5)

Komfort i funkcjonalność:

  • Kabina dźwigu oraz szoferka dodatkowo zabezpieczona antykorozyjnie
  • Elektrycznie sterowane, przyciemniane szyby o zwiększonym bezpieczeństwu
  • Podgrzewane, elektrycznie sterowane lusterka boczne
  • Fotel kierowcy na sprężynach powietrznych z regulacją odcinka lędźwiowego
  • Światła ostrzegawcze 
  • Kabina dźwigu z możliwością przechyłu do 20o

Podpory:

  • Bezprzewodowe sterowanie podporami
  • Automatyczne poziomowanie
  • Światła ostrzegawcze
  • Start/Stop 
  • Regulacja prędkości
  • Skok cylindra - 650 mm - przód | 700 mm - tył

Dźwig:

  • W pełni zautomatyzowany system teleskopowy "TELEMATIK"
  • Zwiększony udźwig długich wysięgników i szerszych promieni dzięki lekkiemu systemowi teleskopowemu
  • Jednostopniowy siłownik hydrauliczny z hydraulicznie aktywnym sworzniem
  • System teleskopowy bezobsługowy
  • Prosta obsługa z podglądem na monitorze LICCON
  • 5 sekcji
  • 52m standardowego wysięgu
  • Podwójny wysięgnik o długości (10,8 - 19 m) z możliwością doczepienia pod kątem 0o, 20o, 40o
  • Wspomaganie hydrauliczne mocowania wysięgnika odchylanego
  • Dwie sekcje przedłużenia każda po 7 metrów
  • Wysoka stabilność boczna dzięki owalnemu profilowi wysięgnika
  • Udźwig 11,5 t przy 52 m wysięgu
  • Wysokie obciążenia teleskopowe dzięki interpolacji
  • Oddzielne wykresy obciążeń do utrzymywania obciążeń przy nieprzymocowanej długości teleskopowej
  • Monitor LICCON
  • Przeciwwaga od 6,5 t do 35 t
  • Szybkie balastowanie z wykorzystaniem technologii "dziurki od klucza" z poziomu żurawia 

Napęd dźwigu:

  • Silnik R4 Turbo Diesel 129 kW/175 KM, maks. moment obrotowy 815 Nm
  • Otwarty obwód hydrauliczny z elektronicznym sterowaniem
  • Możliwość 4 ruchów roboczych jednocześnie
  • Elektroniczne sterowanie dźwigiem z poziomy monitora LICCON
  • Wyciągarka o mocy 88 kN
  • Maksymalna prędkość wyciągania 130 m/min
  • Przekładnia obrotowa planetarna ze sprężynowych hamulcem tarczowym
  • Bezstopniowa regulacja prędkości obrotu w zakresie 0-2 obr
  • Układ centralnego smarowanie łożyska obrotowego, łożyska wysięgnika, siłownika i łożyska wciągarki
  • Przeźroczysty zbiornik na smar z możliwością kontroli stanu

Z NIEMIEC, ZADBANY, GOTOWA DO PRACY!

MASZ PYTANIA? ZADZWOŃ!
tel. +48 77 400 38 40

Kontakt
Chcesz wiedzieć więcej, skontaktuj się z nami
Sprawdź pojazd
Jesteśmy do Twojej dyspozycji 6 dni w tygodniu
Shipment
Dostarczymy Twój pojazd w dowolne miejsce w Europie i na świecie! Napisz do nas po kosztorys.

Jeśli mają Państwo jakiekolwiek pytania, wątpliwości czy uwagi, prosimy o przekazanie ich nam za pomocą formularza kontaktowego.