Numer ref.:
VTC9004
Typ pojazdu
Dźwigi samojezdne
Marka
Liebherr
Data I rej. / Rok prod.
10/2012
Przebieg
63572 km / 11920 mth
Moc
530 KM
Norma EURO
EURO 6
Skrzynia biegów
automatyczna
Rodzaj napędu
10x6
Kolor nadwozia
niebieski
VIN
WLFA51AZZCEZZ0017
Osie, opony, hamulce
Oś 1
445/95 R25
Oś 2
445/95 R25
Oś 3
445/95 R25
Oś 4
445/95 R25
Oś skrętna
TAK
Masa i ładowność
Dł/Szer/Wys
13746 mm / 2750 mm / 4000 mm
Masa własna
71900 kg
DMC
72000 kg
Wygląd i opcje
ABS
Elektryczne szyby
Elektryczne lusterka
Podgrzewane lusterka
Radio
Klimatyzacja
Blokada mostów
Kabina
Dzienna
CB Radio
TAK
Informacje dodatkowe
Podwozie i napędy:
- Silnik R6 Turbo 370 kW/503 HP, maks. moment obrotowy 2355 Nm
- Automatyczna skrzynia biegów ZF AS-TRONIC (12 biegów do przodu + 2 biegu do tyłu)
- ZF Intarder
- 5 osi kierowanych
- Zawieszenie hydropneumatyczne Niveaumatik (+150 mm / - 100 mm)
- Długość podwozia - 11,6 m
- Promień zawracania - 10,18 m
- Promień obroty tylnego zwisu - 3,84 m
- Kąt natarcia - 24o
- Kąt zejścia - 16o
- Odległość pomiędzy podporami - 7361 mm
Kierowanie:
- 5 trybów sterowania osiami (P1 - drogowy, P2 - wszystkie osie sterowane, P3 - tryb kraba, P4 - zmniejszenie wychylenia, P5 - sterowanie osiami 3|4|5)
Komfort i funkcjonalność:
- Kabina dźwigu oraz szoferka dodatkowo zabezpieczona antykorozyjnie
- Elektrycznie sterowane, przyciemniane szyby o zwiększonym bezpieczeństwu
- Podgrzewane, elektrycznie sterowane lusterka boczne
- Fotel kierowcy na sprężynach powietrznych z regulacją odcinka lędźwiowego
- Światła ostrzegawcze
- Kabina dźwigu z możliwością przechyłu do 20o
Podpory:
- Bezprzewodowe sterowanie podporami
- Automatyczne poziomowanie
- Światła ostrzegawcze
- Start/Stop
- Regulacja prędkości
- Skok cylindra - 650 mm - przód | 700 mm - tył
Dźwig:
- W pełni zautomatyzowany system teleskopowy "TELEMATIK"
- Zwiększony udźwig długich wysięgników i szerszych promieni dzięki lekkiemu systemowi teleskopowemu
- Jednostopniowy siłownik hydrauliczny z hydraulicznie aktywnym sworzniem
- System teleskopowy bezobsługowy
- Prosta obsługa z podglądem na monitorze LICCON
- 5 sekcji
- 52m standardowego wysięgu
- Podwójny wysięgnik o długości (10,8 - 19 m) z możliwością doczepienia pod kątem 0o, 20o, 40o
- Wspomaganie hydrauliczne mocowania wysięgnika odchylanego
- Dwie sekcje przedłużenia każda po 7 metrów
- Wysoka stabilność boczna dzięki owalnemu profilowi wysięgnika
- Udźwig 11,5 t przy 52 m wysięgu
- Wysokie obciążenia teleskopowe dzięki interpolacji
- Oddzielne wykresy obciążeń do utrzymywania obciążeń przy nieprzymocowanej długości teleskopowej
- Monitor LICCON
- Przeciwwaga od 6,5 t do 35 t
- Szybkie balastowanie z wykorzystaniem technologii "dziurki od klucza" z poziomu żurawia
Napęd dźwigu:
- Silnik R4 Turbo Diesel 129 kW/175 KM, maks. moment obrotowy 815 Nm
- Otwarty obwód hydrauliczny z elektronicznym sterowaniem
- Możliwość 4 ruchów roboczych jednocześnie
- Elektroniczne sterowanie dźwigiem z poziomy monitora LICCON
- Wyciągarka o mocy 88 kN
- Maksymalna prędkość wyciągania 130 m/min
- Przekładnia obrotowa planetarna ze sprężynowych hamulcem tarczowym
- Bezstopniowa regulacja prędkości obrotu w zakresie 0-2 obr
- Układ centralnego smarowanie łożyska obrotowego, łożyska wysięgnika, siłownika i łożyska wciągarki
- Przeźroczysty zbiornik na smar z możliwością kontroli stanu
Z NIEMIEC, ZADBANY, GOTOWA DO PRACY!
MASZ PYTANIA? ZADZWOŃ!
tel. +48 77 400 38 40
Kontakt
Chcesz wiedzieć więcej, skontaktuj się z nami
Sprawdź pojazd
Jesteśmy do Twojej dyspozycji 6 dni w tygodniu
Shipment
Dostarczymy Twój pojazd w dowolne miejsce w Europie i na świecie! Napisz do nas po kosztorys.