MB AROCS 4148 8x6 EURO6
WYWROTKA TRÓJSTRONNA Z BORDMATIKIEM

162900 EUR
Numer ref.:
VTC10028
Typ pojazdu
Wywrotki czteroosiowe
Marka
MB
Data I rej. / Rok prod.
06/2024
Przebieg
895km (NOWY)
Moc
480 KM
Norma EURO
EURO 6
Skrzynia biegów
automatyczna
Rodzaj napędu
8x6
Kolor nadwozia
czerwony
VIN
W1T96423X10774747
Osie, opony, hamulce
Rozstaw osi
1-2 1750 mm ,2-3 2800 mm, 3-4 1350 mm, 5900mm
Zawieszenie przód
resor
Zawieszenie tył
resor
Oś 1
315/80R22.5
Oś 2
315/80R22.5
Oś 3
315/80 R22.5
Oś 4
315/80 R22.5
Hamulce przód
tarczowe
Hamulce tył
tarczowe
Retarder / Intarder
Hamulec Silnikowy
Masa i ładowność
Dł/Szer/Wys
8264 mm / 2550 mm / 3475mm
Masa własna
16520 kg
Ładowność
17480 kg
DMC
34000 kg
Wygląd i opcje
ABS
TAK
Elektryczne szyby
TAK
Elektryczne lusterka
TAK
Podgrzewane lusterka
TAK
Radio
TAK
Centralny zamek
TAK
Klimatyzacja
TAK
Blokada mostów
TAK
Belka podjazdowa
TAK
Blenda
TAK
Luk dachowy
TAK
Kabina
Dzienna
Hydraulika wywrotu
TAK
CB Radio
TAK
Św. przeciwmgielne
TAK
Informacje dodatkowe

Wywrotka trójstronna meiller z bordmatikiem.

NOWY, NA GWARANCJI

Karta danych W1T96423210774473
Numer silnika 471943 C0 946945
Ozn. handlowe 4133 AK, 4136 AK, 4140 AK,
4142 AK, 4143 AK,
Nr zlecenia 1457610130
Zlecenie produkcji 1571398
Skrzynia biegów 715381 G2 942754
Skrzynia rozdzielcza 750854 T0 022096
Źródło V
Oś przednia 1 730151 G3 095523
Oś przednia 2 739507 K2 530701
Oś tylna 1 748293 G3 095392
Oś tylna 2 748292 G3 095410
Kabina kierowcy 960820 10 774473
VIN W1T96423X10774473
Wyposażenie 260A
Lakier/kod 1 3620
Lakier/kod 2 9040
Lakier/kod 3 3620
Kody SA:
362U (brak nazwy)
904O (brak nazwy)
A1D Oś przednia 8,0t
A1W blokada mechanizmu różnicowego osi przedniej
A1X Oś przednia prosta, zwiększony prześwit zawieszenia
A2G Oś tylna, koło talerzowe 300, planetarna, 13,0 t
A5Y Przełożenie osi i = 4,333
B1A EPB z ABS
B1F Ogrzewanie elektronicznego zespołu zasilania sprężonym powietrzem
B1H Elektr. zasilanie i sterowanie sprężonym powietrzem, środek
B1Z ABS, wyłączalny
B2B Hamulce bębnowe, na osi przedniej i tylnej
B2X Hamulec postojowy, elektroniczny
B4A Czujnik wody kondensacyjnej w układzie sprężonego powietrza
B4M Zbiornik sprężonego powietrza, stal
B5B Układ hamulcowy przyczepy 2-obwodowy
C0B Zwis ramy 800 mm
C2O Rozstaw osi 4550 mm
C5J Elementy mocowania, dla wywrotki
C6H Układ kierowniczy, Servotwin, 4-osiowy i 9t VA, pneumatyczny.
C6J Pompa wspomagania przekładni kierowniczej, nieregulowana
C6Q Stabilizator przy osi przedniej
C6Y Stabilizator, pod ramą, oś tylna
C7A Tylna belka przeciwnajazdowa (ECE)
C7K Wspornik akumulatorów, akumulatory nad sobą
C8A Aluminiowe błotniki na osi tylnej
CLW Chłodzenie oleju przekładniowego
D0S Złącze sprężonego powietrza w kabinie kierowcy
D1B Amortyzowany fotel kierowcy, Standard
D1N Funkcyjny fotel pasażera
D2Y Kontrola zapięcia pasów bezpieczeństwa
D3X Obicie fotela, tkanina płaska
D5Y Dywaniki gumowe, po stronie kierowcy i pasażera
D6F Układ klimatyzacji
D6Z Filtr budowlany
D7G Pokrywy schowków, po stronie kierowcy i pasażera
D8A Luk dachowy/ klapa wentylacyjna w dachu
E0D Czujnik akumulatora, f-a Hella
E0F Akumulatory firmy Exide
E1C Akumulatory 2 x 12 V/ 220 Ah, małoobsługowe
E1M Alternator 28 V /150 A
E3E Dodatkowe gniazdo 12 V/15 A we wnęce na nogi pasażera
E3L Gniazdo 24 V/15 A we wnęce na nogi pasażera
© Mercedes-Benz AG, 2024-06-03
E3W PSM 2. Generation
E4B Interfejs, system zarządzania flotą FMS
E4C Funkcje dodatkowe, dla producenta zabudowy
E5A Przełącznik nr 1 dla instalacji elektrycznej zabudowy obcej
E5B Przełącznik nr 2 dla instalacji elektrycznej zabudowy obcej
E5H Włącznik nocnych świateł do jazdy
E6A Gniazdo przyczepy 24 V, 15-stykowe
E6Z Układ ostrzegania przy jeździe do tyłu
F0E Kabina kierowcy M, Low Roof, 2,30 m, tunel 320 mm
F0G Moduł boczny, pojazd N3G
F0Y Nakładka lusterka, pojazd budowlany
F1Q Kabina kierowcy M
F2C Wariant podłogi, tunel 320 mm
F2G Szerokość kabiny kierowcy 2,30 m
F2N Kabina kierowcy, wysokość osadzenia 600 mm
F2Y ClassicSpace Low Roof
F3B Zawieszenie kabiny kierowcy komfort, stalowe
F3W Mechanizm podnoszenia kabiny kierowcy mechaniczno-hydrauliczny
F4I Tylna ściana kabiny kierowcy, z oknem
F4X Klapa schowka zewnętrznego z lewej strony
F5L Osłona przeciwsłoneczna zewnętrzna, przezroczysta
F5Y Nakładki słupków A
F6D Szyba przednia przyciemniona, z filtrem taśmowym
F6I Lusterko przednie ogrzewane
F6L Lusterko główne po stronie pasażera z położeniem do manewrowania
F6Q Syrena na sprężone powietrze
F7B Zderzak z narożnikami ze stali
F7D Zderzak, w części środkowej zaczepy holownicze, sprzęg gardzielowy
F7Y Wejście do kabiny kierowcy z lewej/ prawej strony, ruchome
F8B 2 kluczyki z pilotem
F8E System zamków, z zamkiem centralnym
F8F Układ komfortowego zamykania
G0B Dopuszczalna masa całkowita zestawu, 44 t do 80 t
G0R Ramiona nośne skrzyni biegów, optymalizacja demontażu
G0T Strategia zmiany biegów wykorzystująca GPS, ograniczanie zużycia paliwa
G0W Program jazdy offroad
G2F Skrzynia biegów G 330-12/11,63-0,77
G4D Skrzynia rozdzielcza VG 2800-3W/1,45-1,04, stale załączona
G5A Sprzęgło jednotarczowe
G5G Mercedes PowerShift 3
G5L Powershift Advanced
GA31 (brak nazwy)
GEN1 (brak nazwy)
GGV2 (brak nazwy)
GHSD (brak nazwy)
GK06 (brak nazwy)
GL01 (brak nazwy)
GNH2 (brak nazwy)
GOKC (brak nazwy)
GS37 (brak nazwy)
GT00 (brak nazwy)
GXC1 (brak nazwy)
GZ5E (brak nazwy)
GZT4 (brak nazwy)
I2G (brak nazwy)
I2H (brak nazwy)
I4M Układ napędu 8x6/4
I5J Pojazd 41,0-tonowy
I6B Podwozie wywrotki
© Mercedes-Benz AG, 2024-06-03
I6I Zakład produkcji pojazdów Wörth
I6K Ciężki typoszereg, nowa generacja od 18 t
I6M Ciężkie pojazdy od 18 t, Off-road
I6W Zawieszenie piórowe osi tylnej
J1H Zestaw wskaźników, 12,7 cm
J1M (brak nazwy)
J1S Tachograf marki VDO
J2E Radio ze złączem USB
J2I Głośniki standardowe
J3U Warunek: aplikacja FleetBoard Manager
J3V Truck Data Center 7
J6A Kokpit klasyczny
J8H (brak nazwy)
J8Y Przygotowanie do montażu Truck Data Center 7
K0T Główny zbiornik paliwa po lewej stronie
K1S Zbiornik paliwa 260 l, z lewej strony, 735 x 565 x 750 mm, aluminium
K3T Zbiornik AdBlue 25 l
K5M Zbiorniki paliwa zamykane
K5R Płyta ochronna, dla zbiornika paliwa
K7D Układ wydechowy, końcówka rury wydechowej na zewnątrz w prawo
K7R Rura wydechowa, prosta, nad drugą osią
L0A Przepis dotyczący oświetlenia, zgodnie z UN-R 48.06
L1C (brak nazwy)
L1G (brak nazwy)
L1H Halogenowe reflektory przeciwmgielne
L1Q Lampy tylne budowlane, w oprawach blaszanych z kratkami
L1W (brak nazwy)
L2H Boczne światła obrysowe, migające
L4Z Kratki ochronne, metalowe, przed reflektorami
L9C Przygotowanie do montażu dodatkowych reflektorów na dachu
M0C Dolna osłona przeciwpyłowa
M0Q Norma emisji hałasu wg UN-R 51.03 poziom 2
M3C Silnik OM 471, R6, 12,8 l, 350 kW (476 KM), 2300 Nm
M4X Wersja silnika Euro VI, E
M5D 3. generacja silnika OM471
M5V High Performance Engine Brake
M6L Sprężarka powietrza 2-cylindrowa
M7I Moskitiera, przed układem chłodzenia
M7J Płyta ochronna, pod zderzakiem
M8B Wlot ssania powietrza za kabiną kierowcy, nasadzony
M8L Cyklonowy filtr wstępny pyłów grubych
MB50 (brak nazwy)
MC76 (brak nazwy)
MD94 (brak nazwy)
ME22 (brak nazwy)
MH63 (brak nazwy)
MJI9 (brak nazwy)
ML31 (brak nazwy)
MN16 (brak nazwy)
MW03 (brak nazwy)
MY20 (brak nazwy)
MYE0 (brak nazwy)
MZ07 (brak nazwy)
N2E Przystawka odbioru mocy MB 131-2c z pompą
N6Z układ chłodzenia oleju przekładniowego
N8Q Pompa Meillera, 9-tłokowa, typ 296/54
NN20 (brak nazwy)
O0A Interwał serwisowania płynów chłodzących długi dla nie-SWR
O0T (brak nazwy)
© Mercedes-Benz AG, 2024-06-03
O1T Kolor wnętrza szary/antracytowy
O1Z Układ kierowniczy, pośredni
O2N Rozrusznik MELCO 95P65
P0D Wywrotka fabryczna, Meiller
P0Q Osłona, nadkola i silnika
P0S Wolne miejs. na p. obsługi, pom. fot. kierowcy a kieszenią w drzwiach
P0W Osłona, dla podzespołów
P2D Wywrotka trójstronna wzmocniona, 6000 x 2380 x 1000 mm
P5A Daszek ochronny krótki, dla wywrotki
P6F Wysokość burt 1000 mm
P6J Bordmatik z lewej strony
P6M Burty, 4 mm, wersja Jet, VS 100
P7S Wysokość ściany przedniej 1200 mm
P8Y Złącze hydrauliczne, przyczepa-wywrotka
P9A Sterowanie wywrotką w kabinie kierowcy
P9B Przełączanie na jazdę z przyczepą
P9D Przełączanie Bordmatik
Q1X Resory przednie 2 x 8,0 t, 3-piórowe
Q3C Resory tylne, 2 x 15,0 t
Q7W Sprzęg do przyczep centralnoosiowych, D50, Rockinger
Q8F Dźwignia ręczna sprzęgu przyczepowego u góry
Q8R Tylna belka poprzeczna wzmocniona
R0Z Osłony nakrętek kół
R1Q Obręcze kół z barkiem stromym 9,00 x 22.5
S5A Ogranicznik prędkości 90 km/h / 56 mph, ECE
S5Z Tempomat
S9S (brak nazwy)
S9U (brak nazwy)
S9Y Rezygnacja z układu kontroli ciśnienia w oponach
U1W Przewody AdBlue ®, ogrzewane wodą
U2G GATS 2.0 Box
U2I Kod kontroli EBS, 4.generacja
U2T Kod kontroli, skrzynka spalin wylot z tyłu
U2V Kod kontroli, zestaw katalizatora 2
U3D Kod kontroli punkty gwiaździste CAN classic
U3F Kod kontroli, czujnik globalny AdBlue (GMS DEF)
U3W Urządzenie ICUC Gen6.
V0T Klasa pojazdów N3G, pojazd terenowy
V0U Kąt natarcia, min. 25 stopni
V0W Kąt rampowy, min. 25 stopni
V0X Prześwit pod osią przednią, min. 250 mm
V0Y Prześwit pod osią tylną, min. 250 mm
V0Z Prześwit pomiędzy osiami, min. 300 mm
V1B Arocs
V1Z Grounder
V2J Arocs generacja modelu 5
V8A Numer podwozia FIN
V9F (brak nazwy)
W8F Wersja tonażowa 42,0 t (8,0/8,0/13,0/13,0)
X1S Wskaźniki/ tabliczki/ druki w języku czeskim
X2E Tabliczka znamionowa, UE
X2T Elektroniczna książka przeglądów
X3Z Gwarancja na zespół napędowy wg OWH, 3 lata/ 250.000 km
Y1G Przyporządkowanie OPP linia lakierów kryjących 2
Y4D Teleskopowy podnośnik samochodowy, 16 t/ 25 t
Y4J 2 kliny pod koła
Y4R Przyrząd do pompowania opon na obręczach ze stromymi barkami
Y4W Zestaw narzędzi rozszerzony
Y4X Przewód do pompowania opon, 25 m
© Mercedes-Benz AG, 2024-06-03
Y4Z Pistolet na sprężone powietrze, z elastycznym przewodem
Z1H EBS, firma Wabco
Z1X Zakres EAPU, 1. pozycja
Z3A (brak nazwy)
Z3D (brak nazwy)
Z3F (brak nazwy)
Z3H Światła oznakowania bocznego, 1 pozycja
Z3J Światła oznakowania bocznego, 3 pozycje
Z3Z Kod eksportowy
Z4P Przekrój zbiornika paliwa szeroki
Z4Q Przekrój zbiornika paliwa, niski
Z5E OM 471
Z5G (brak nazwy)
Z5I Przełożenie wentylatora, 1:1,0
Z5M Przystawka odbioru mocy, pojedyncza
Z5Q Sprzęgło marki LUK
Z5S Przystawka odbioru mocy dla pompy, położenie dolne
Z5V (brak nazwy)
Z5X Kierownica z lewej strony
Z5Y Pojazd dostosowany do ruchu prawostronnego

MASZ PYTANIA? ZADZWOŃ!
tel. +48 77 400 38 40

Kontakt
Chcesz wiedzieć więcej, skontaktuj się z nami
Sprawdź pojazd
Jesteśmy do Twojej dyspozycji 6 dni w tygodniu
Shipment
Dostarczymy Twój pojazd w dowolne miejsce w Europie i na świecie! Napisz do nas po kosztorys.

Jeśli mają Państwo jakiekolwiek pytania, wątpliwości czy uwagi, prosimy o przekazanie ich nam za pomocą formularza kontaktowego.